Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Βουτύρου ευχαρίστησε τους BTS για την επιτυχία του «Butter»

Στον Αέρα Τώρα

{rsform 25}

Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Βουτύρου ευχαρίστησε τους BTS για την επιτυχία του «Butter»

Το Αμερικανικό Ινστιτούτο Βουτύρου ευχαρίστησε τους BTS για την επιτυχία του «Butter»

  • Οι BTS έλαβαν ευχαριστίες από το Αμερικανικό Ινστιτούτο Βουτύρου (American Butter Institute) για την προώθηση του προϊόντος του οργανισμού μέσω του επιτυχημένου single τους «Butter».

    Το τραγούδι έγινε το τέταρτο νούμερο ένα των superstar της K-pop στις ΗΠΑ και αυτόν τον μήνα συμπλήρωσε επτά συνεχόμενες εβδομάδες παραμονής στην κορυφή του chart Billboard Hot 100 για να σπάσει το ρεκόρ που είχε προηγουμένως κατακτήσει η επιτυχία «I Don’t Want To Miss A Thing» των Aerosmith το 1998.

    Σε συνέντευξή του στο Billboard, ο Alan Bjerga, επικεφαλής Επικοινωνίας του Αμερικανικού Ινστιτούτου Βουτύρου μίλησε με ενθουσιασμό για το τραγούδι και το πώς έφερε στο προσκήνιο το προϊόν.

    Ο Alan Bjerga είπε ότι έμαθε για το τραγούδι των BTS μία ή δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του.

    «Η κύρια αντίδρασή μου ήταν: “Τέλεια!”. Προφανώς δεν βλάπτει το προϊόν να συνδεθεί με το τραγούδι του καλοκαιριού από το κορυφαίο συγκρότημα», εξήγησε.

    «Είναι αστείο ότι η συγκυρία είναι τώρα», λέει ο Alan Bjerga, σημειώνοντας ότι η δημοτικότητα του βουτύρου αυξάνεται την τελευταία δεκαετία και ότι σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα εθνικά στατιστικά κατά κεφαλήν, η κατανάλωση βουτύρου στις Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο από τη δεκαετία του 1960.

    «Το μέλλον των πωλήσεων βουτύρου στις ΗΠΑ είναι στις εξαγωγές και δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο παρά καλό να έχουμε το αναμφίβολα μεγαλύτερο συγκρότημα στον κόσμο να δίνει την έγκριση με ένα τραγούδι», προβλέπει.

    «Όπως λένε οι BTS, “είναι απαλό”», πρόσθεσε και αστειευόμενος συμπλήρωσε ότι το τραγούδι μπορεί να καταλήξει η επιτυχία του καλοκαιριού του 2021.